.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش 49.4 درصدی اعتبارات مازندران در سال 96
اعتبارات مازندران در سال 96 نسبت به سال قبل 49.4 درصد افزایش داشته است.

به گزارش شمال نیوز،ربيع فلاح جلودار رييس شورای برنامه ريزی مازندران ، در جلسه شورای برنامه ريزی و تو سعه استان با اشاره به اينكه اعتبارات تملك دارايی های سرمايه ای استانی مازندران در سال 96 نسبت به سال 95 بميزان 74.5 درصد رشد را نشان می دهد، گفت: اعتبارات استان در سال 96 نسبت به سال قبل 49.4 درصد افزایش داشته است.

 

وی با بیان اينكه بيشترين اعتبارات طرح ملی به استان به حوزه آب با 153 ميليارد تومان اختصاص يافته است، افزود: 5.48 درصد اعتبارات هزينه ای كشور به مازندران اختصاص يافته كه شاهد ارتقاء رتبه استان از 4 به 3 هستيم.

استاندار مازندران از رشد 23.1 درصدی حقوق و مزايای مستمر در بودجه 96 استان خبر داد، گفت: با پيگيری های صورت گرفته همه تعهدات هزينه ای دولت در استان در سال 95 پرداخت شده است.

ربیع فلاح با تاكيد بر اين كه پایان طرح های نيمه تمام بايد در اولويت باشد، افزود: انتخاب و پيگيری طرح ها بايد با اطلاع و نظارت كامل فرمانداران باشد و جز در موارد ضروری، نبايد طرح های جديد در دستور كار قرار گيرد.

وی بر اولويت بندی طرح ها در استان تاكيد كرد وگفت: تصميمات شورای برنامه ريزی و توسعه استان كاملا قانونی است و بايد مورد وفاق همه باشد و با جديت مصوبات اين شورا و برگزاری جلسات كميته برنامه ريزی در شهرستان ها از سوی فرمانداران دنبال شود./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

آب 15 ارديبهشت 1396
باسلام هنوز مطالبات کارکنان آب منطقه ای از محل اعتبارات هزینه ای از سال ۹۴و طرح از سال ۹۵ پرداخت نشده است !!! استاندار بی خبر یا...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.